Renoviran porodični stan u kojem caruju cveće i biljke
Renoviran od strane scenografa Klementine Vidal-Lori, ovaj pariski stan je u potpunosti naseljen cvećem i biljkama svih vrsta, od kojih se neke, kao magijom, obnavljaju tokom cele godine…
Renoviran porodični stan koji će vas oduševiti
“Ne brini, draga moja, ne možeš ništa da uradiš.” Džeraldina se ponovo smeje. Kada njen muž kupi ovaj stan, koji je video-konferencijom posetio samo iz Kazablanke u cilju njihovog povratka u Pariz, on je siguran u sebe: to je pravi komšiluk, prava površina za njihovo pleme, i sve je besprekorno, spremno da žive u.
Osim što jednom tamo, Žeraldin ga smatra zgodnim, ali bez duše. Teško joj je da vidi njihovo troje dece od 10, 13 i 16 godina kako prelaze iz toplih boja Maroka u ovu uniformu, hladno belu.
Scenarista, ona želi da njihov stan priča priču. Ona traži od scenografa i dizajnera enterijera Klementin Vidal-Lori da to izmisli za njih. Da bi bile protivteža veoma urbanom karakteru ovih 208 m2 u 6. arondismanu, dve žene čine da vegetacija cveta na zidovima pomoću panoramskih tapeta: u trpezariji, Klementina naručuje pejzaž koji evocira ruske stepe koje Žeraldina obožava; bujna flora prati porodicu u hodniku koji vodi do spavaćih soba; fini erkeri nizaju se na zadnjoj strani polica za knjige u dnevnoj sobi.
Svugde drugde, rasponi zelene boje su neophodni. Vrhunac ove sveprisutne prirode: kompozicija zasnovana na očuvanom cveću, koju je dizajnirala radionica Maison Vertumne iznad trpezarijskog stola, obnavlja se svake sezone. Takođe uključuje soliflore u kojima Geraldine ima sveže cveće, koje se menja po želji. Baš kao i sofa u dnevnoj sobi koja je zimi odevena u sivi i senf somot, a leti u posteljinu u roze tonovima. Stan koji se obnavlja tokom cele godine!
Cvetni aranžman iznad trpezarije, Clarisse Beraud u Maison Vertumne. U pozadini, platneni papir nacrtan ugljenom od Zoe Rumeau, Galerie Laure Roinette. Sto, Riva 1920, i stolice „430“ Verner Panton za Verpan. Ploče, galerija Agnes Sandahl. „Gingko“ luster Andree Braescu. Zavese koje je oslikala Sabina Fai Brakton u Jules & Jim. Slika „Kora platana“, Glina
U zadnjem delu kuhinje nalaze se skrivena vrata – nesumnjivo iza tapeta, Iksel -, kroz koja Žeraldina ulazi u njenu kancelariju. Fasade presvučene “Di Noc” premazom, 3M. Splashback od porcelanskog kamena, Aparici. Carafe, Ichendorf. Luster, izdanja Magic Circus. Fotelje, Gubi. Slika „Monetoova glina“, Glina. Tepih „tastatura“, Toulemonde Bochart.
Nakon nekoliko godina rada kao asistent urednika časopisa Brava Casa, tokom kojih je razvila veštine u pisanju, istraživanju i kreiranju sadržaja, postaje glavni urednik portala koji se bavi dizajnom i uređenjem enterijera. Kroz svoj rad na portalu kontinuirano predstavlja nove trendove i ideje koje dom čine funkcionalnim i estetski interesantnim. Uživa u istraživanju novih umetničkih i arhitektonskih praksi, a podjednako je privlače eklektični i minimalistički uređeni domovi. Na ovom portalu želi da dočara publici lepotu samostalnog uređenja doma, ali i da predstavi važnost koju dizajneri imaju u tom procesu.