GORENJE DOBITNIK PRIZNANJA CORPORATE SUPERBRANDS SERBIA

by | June 20, 2016

Kompanija Gorenje, lider u proizvodnji aparata za domaćinstvo, dobitnik je prestižne nagrade Corporate Superbrands Serbia 2015/2016, u kategoriji elektronika.
O dobitnicima nagrade odlučivala su istaknuta imena iz oblasti medija, marketinga i privrednog sektora, ali i anketirano javno mjenje, a kriterijumi za dodelu priznanja zasnovani su na prepoznatljivosti i ugledu; dugogodišnjoj doslednosti i pouzdanosti proizvoda i korporativnoj odgovornosti kompanija.

„Superbrands je priznanje na koje smo ponosni, s obzirom na to da u izboru dobitnika učestvuje i stručna javnost ali i potrošači. Godinama Gorenje insistira na funkcionalnosti aparata koju prati napredan i moderan dizajn, na njihovom kvalitetu i na vrhunskoj postprodajnoj usluzi, oličenoj u najširoj servisnoj mreži, a to su vrednosti koje ćemo negovati i ubuduće“ – poručio je Goran Sorak, marketing menadžer Gorenje d.o.o. Beaograd.

Tokom više od 60 godina, koliko je prisutna na tržištu Srbije, kompanija Gorenje nastoji da inovativnim idejama i vrhunskim dizajnom unese udobnost i kvalitet u svakodnevni život miliona korisnika, o čemu svedoči i činjenica da svako domaćinstvo u proseku koristi 1,5 Gorenje aparat.

Dodela Superbrands priznanja najuspešnijim kompanijama organizovana je treći put u Srbiji, sa ciljem da prepozna one koji doprinose stvaranju, snabdevanju i promociji vrhunskih brendiranih proizvoda i usluga na domaćem i međunarodnom tržištu. Od 2000 brendova nominovanih u 34 kategorije, izabrano je 245 kompanija koje su prepoznate kao najbolji privredni ambasadori svoje zemlje.