Carstvo lepote
Kompanija FUD Brand Making Factory potpisuje dizajn nove prodavnice brenda kozmetike WakeUp u Milanu. Fluidan, organski i svetao prostor predstavlja savršenu reprezentaciju brenda.
Enterijer nove prodavnice brenda kozmetike WakeUP u Milanu inspirisan je umetnošću sirijskog slikara Jamala Joratlija. Miks boja, fluidnosti i organskih formi, zastupljeni na njegovim slikama, dizajnerima firme FUD Brand Making Factory učinili su se kao odličan izvor inspiracije za prostornu reprezentaciju brenda WakeUp.
Prodavnica u Via Torino u Milanu osmišljena je tako da kupcima obezbedi prijatan ambijent i jedinstveno iskustvo kupovine. Impresivna krivudava ruta intuitivno ih vodi kroz pravo carstvo proizvoda za negu lepote. Više o ovom divnom prostoru, kao i mnogim drugim, možete čitati u časopisu Bravacasa
Tatjana Marić Ivković, ugledna je figura u svetu izdavaštva i dizajna enterijera, čija karijera obuhvata preko 20 godina izuzetnog rada i doprinosa. Sa diplomom Filozofskog fakulteta u Novom Sadu, Tatjana je svoje profesionalno putovanje započela u print medijima, gde je brzo napredovala do pozicije glavne urednice prestižnog magazina Bravacasa. Pod njenim vodstvom, Bravacasa je doživeo transformaciju u jedan od vodećih časopisa za uređenje doma, zahvaljujući njenom inovativnom pristupu, istančanom ukusu i strasti prema dizajnu.