Beko predstavio ekskluzivan odeljak u Gigatron prodavnici
Najsavremenije tehnologije na jednom mestu
Beograd, 22. jul, 2016. godine – Više od 110 Beko aparata za svakodnevnu upotrebu, koji su potrebni svakom domaćinstvu (televizori, mašine za pranje veša i posuđa, frižideri, šporeti, ugradna tehnika i mali kućni aparati) koji sadrže preko 10 inovativnih tehnologija, samo su deo ponude u ekskluzivnom Beko odeljku u Gigatron prodavnici, koja je danas svečano otvorena u tržnom centru „Stadion“.
U prostoru od 100 kvadratnih metara postavljen je ceo proizvodni portfolio ovog brenda baziran na najnovijim tehnologijama među kojima su Split&Cook, Surf, ProSmart Inverter Motor, Pet hair removal, EverFresh+, NeoFrost, Active Fresh Blue Light™, kao i Home Cream jedinstven frižider na našem tržištu sa mogućnošću pravljenja sladoleda.
Inovativne tehnologije, koje su osnova rasta ovog brenda, Beko razvija u 10 Centara za istraživanje i razvoj Arčelik grupe, proizvođača ovog brenda, na kojima vredno radi više od 1000 zaposlenih istraživača. Kao svakodnevni partner svojih potrošača, Beko je inspirisan zadovoljavanjem potreba ljudi i njihovog načina života i teži da pametnim rešenjima njihov život učini lakšim.
„Beko neprestano investira u Sektor istraživanja i razvoja kako bi inovativnim proizvodima zadovoljio svakodnevne potrebe ljudi i omogućio im da kvalitetnije provedu svoje slobodno vreme. Kao deo naše strategije razvoja u Srbiji, odlučili smo da otvorimo ekskluzivan odeljak u okviru Gigatron prodavnice i tako omogućimo našim potrošačima da se na jednom mestu upoznaju sa karakteristikama svih naših proizvoda, i za sebe izaberu ono što im je potrebno“,rekao je Arel Atakol, generalni direktor kompanije Beko Balkans.
Beko, međunarodni brend turske Arčelik grupe i drugi po veličini brend u Evropi u sektoru bele tehnike, predstavlja najbrže rastući brend na celokupnom evropskom tržištu u poslednjih sedam godina. Prošle godine, u Beogradu je otvoreno regionalno predstavništvo Arčelik grupe, kompanija Beko Balkans, odakle se upravlja regionom Balkana, što pored Srbije, uključuje tržišta Makedonije, Bosne i Hercegovine i Crne Gore.
Tatjana Marić Ivković, ugledna je figura u svetu izdavaštva i dizajna enterijera, čija karijera obuhvata preko 20 godina izuzetnog rada i doprinosa. Sa diplomom Filozofskog fakulteta u Novom Sadu, Tatjana je svoje profesionalno putovanje započela u print medijima, gde je brzo napredovala do pozicije glavne urednice prestižnog magazina Bravacasa. Pod njenim vodstvom, Bravacasa je doživeo transformaciju u jedan od vodećih časopisa za uređenje doma, zahvaljujući njenom inovativnom pristupu, istančanom ukusu i strasti prema dizajnu.