Cveće je uvek dobrodošlo
Stanite u ugao iz kojeg možete videti celu prostoriju. Imate osećaj da nešto nedostaje? U pravu ste. Nedostaje cveće – detalj koji morate imati u gotovo svakoj sobi.
Dodavanjem cvetnih aranžmana, živih biljaka i prirodnih predmeta kao što su vaze od školjke ili kamena, dajete završni dodir prostoriji koja kao da kaže “dizajner enterijera bio je ovde”. Većina dizajnera će vam reći da izbegavate veštačke cvetne aranžmane.
Ako cveće i biljke nisu ono što želite u svom domu, pokušajte s drugim prirodnim elementima poput grančica ili perja grupisanog u velikoj vazi. Ukoliko ne možete unajmiti dizajnera, učinite da izgleda kao da jeste – koristite teksture, boje, velike komade nameštaja i prirodne elemente, pa će vaš dom izgledati upravo onako kakvim ste ga zamišljali.
Koristite ukrasne činije i korpe
Dizajneri se rado služe ukrasnim činijama, korpama i kutijama – tako se pravi red među predmetima koje retko koristite, a koji ipak upotpunjuju vaš prostor. Da bi sve izgledalo glamurozno, dodajte mali zlatni poslužavnik na stočić ili komodu, a na njega stavite jednu veću ili više manjih sveća, ili činijicu s ukrasnim perlicama. Nekima će se to činiti neozbiljno, ali upravo takvi ukrasi imperativ su za estetiku. Naravno, ne treba preterivati s ovakvim sitnicama.
Ako vam se više sviđa rustikalni pristup uređenju, pokušajte s pletenim korpama. One su izuzetno korisne, jer osim što deluju lepo, doprineće da police i stočić ne budu zatrpani kojekakvim časopisima, olovkama i ostalim sitnicama koje se obično nađu u svakoj prostoriji. Pletene korpice možete postaviti i u kupatilu: u njih stavite sapune, kuglice za kupanje, flašice s kupkom i mlekom za telo…
Predrag Rađen, sadašnji glavni urednik magazina “grenef”, “Podovi” i “Prozori+Vrata” u izdavačkoj kući Marketing Press, vodič je kroz svet arhitekture, održivog života i dizajna enterijera. Njegova karijera obeležena je uspešnim vođenjem i transformacijom sadržaja koji inspiriše čitatelje ka boljem i svesnijem izboru u njihovim životnim i radnim prostorima. Pre nego što je zauzeo poziciju u Marketing Pressu, Predrag je bio jedna od ključnih figura na sajtu Bravacasa.rs, koji je evoluirao u Casadesign.rs, platformu poznatu po svom bogatom i raznolikom sadržaju o dizajnu i arhitekturi.