NOVA JYSK NORDIC MOOD KOLEKCIJA INSPIRISANA ŽENSTVENIM DETALJIMA
Jarke i pastelne boje potpuni hit za opremanje enterijera ovog proleća.
Kombinacija crvenih i svetlijih nijansi, uz autentičnu notu ženstvenosti karakteristika je najnovije Nordic Mood kolekcije koju je predstavila kompanija JYSK. Ukoliko planirate da unesete određene promene u vaš životni prostor, koje nisu previše zahtevne i skupe, u novoj ponudi ćete sigurno pronaći dekoracije i komade nameštaja koji se idealno uklapaju u vaš enterijer. U iščekivanju prolećnih i sunčanih dana, eksperimentisanje paletama bojama biće pravi pogodak za preuređenje prostorija, a buketi šarenog veštačkog cveća, komode zanimljivog i pomalo retro dizajna, keramički svećnjaci i ručno rađene vaze samo su neki od detalja koji će uneti pravu svežinu u vaš dom.
Tina Nymann, menadžer kategorije proizvoda u kompaniji JYSK, istakla je da kolekciju karakteriše jednostavan izraz uz naglašen kolorit.
“U Nordic Mood kolekciji naglasili smo boje, a posebno pastelne i crvene, koje odišu autentičnom notom ženstvenosti. Ove nijanse unose radost u naš dom, baš ono što nam je potrebno nakon dugog i mračnog zimskog perioda u kojem je neizvesnost obeležila živote mnogih ljudi”, otkrila je Tina.
Ženstveni dodir vidljiv je i u mekanim tekstilima, a uz zanimljivu teksturu sa resama, ukrasni jastuci koji asociraju na šareno proleće vas prosto pozivaju da se poigrate sa bojama.
JARKE BOJE JEDNOSTAVNIH PROIZVODA
Iako kolekciju karakterišu jaki tonovi, fokus je na klasičnom skandinavskom izrazu koji je nadahnut minimalizmom. Preplitanje jarkog cveća i pastelnih vazi odiše jednostavnošću, a upravo veštačka orhideja inspirisana jačim nijansama i spokojem japanskog vrta, u kombinaciji sa svetlijim vazama, predstavlja savršen balans boja koji će uneti mir i harmoniju u vaše prostorije.
Novu kolekciju Nordic Mood možete pronaći u svim JYSK prodavnicama, kao i na JYSK.rs.
Tatjana Marić Ivković, ugledna je figura u svetu izdavaštva i dizajna enterijera, čija karijera obuhvata preko 20 godina izuzetnog rada i doprinosa. Sa diplomom Filozofskog fakulteta u Novom Sadu, Tatjana je svoje profesionalno putovanje započela u print medijima, gde je brzo napredovala do pozicije glavne urednice prestižnog magazina Bravacasa. Pod njenim vodstvom, Bravacasa je doživeo transformaciju u jedan od vodećih časopisa za uređenje doma, zahvaljujući njenom inovativnom pristupu, istančanom ukusu i strasti prema dizajnu.