JYSK predstavio baštenski nameštaj iz prihvatljivih izvora
Na Međunarodnom sajmu hotelsko-ugostiteljske opreme JYSK po prvi put predstavio baštenski asortiman.
U okviru 18. po redu Međunarodnog sajma hotelsko-ugostiteljske opreme HORECA-OPREMA koji se odvija paralelno sa Međunarodnim beogradskim sajmom turizma, od 23. do 26. februara, kompanija JYSK izložila je najnovija rešenja u održivom baštenskom nameštaju svojim B2B kupcima.
Kompanija je krajem prošle godine otvorila Business-to-Business kancelariju u Srbiji, a ovo je prvi put da svoja održiva rešenja predstavlja svim klijentima koji imaju potrebu za opremanjem prostora. Svi proizvodi u okviru baštenskog nameštaja koje je JYSK predstavio inspirisani su Skandinavijom, održivim stilom života i prirodom, a pored toga, svi artikli iz ovog asortimana poseduju FSC™ sertifikat.
U širokoj paleti baštenskog nameštaja prepoznatljivog skandinavskog dizajna, kupci mogu da pronađu artikle za svačiju baštu, dvorište ili terasu.
Prema rečima Lane Barković, B2B menadžerke u JYSKu, kompanija je prepoznala potrebu B2B tržišta za brzim, kvalitetnim i održivim rešenjima.
„Cilj nam je da omogućimo stručnu podršku i pomoć u procesu kupovine, od početka do kraja, jer se radi o partnerskim odnosima koje razvijamo dugoročno. Naša velika prednost je što smo dostupni nacionalno, širom Srbije i spremni smo da odgovorimo na zahteve svakog B2B kupca našom pristupačnom ponudom“, istakla je Barković.
Skandinavski duh i održivost
Kompanija JYSK spaja jedinstveni skandinavski dizajn inspirisan prirodom i jednostavnošću linija sa snažnim fokusom na održivost koja je integrisana u svaki segment poslovanja – od uticaja na suzbijanje klimatskih promena i upotrebe ekološki prihvatljivih sirovina do sistemske brige o zaposlenima i lokalnim zajednicama u kojima posluje.
Istraživanja pokazuju da je jedan od glavnih uzročnika globalnog zagrevanja krčenje šuma u svetu, a procenjuje se da oko 20 odsto emisija gasova staklene bašte nastaje upravo zbog krčenja i spaljivanja šuma.
JYSK je jedan od najvećih evropskih lanaca baštenskog nameštaja i upravo iz tog razloga, kompanija aktivno radi na borbi protiv neodržive i nelegalne seče i spaljivanja drveća. Kao kompanija koja se obavezuje na prodaju proizvoda napravljenih od ekološki prihvatljivih sirovina, do kraja 2024. godine, svi JYSKovi proizvodi i ambalaža napravljeni od drveta, kartona ili papira imaće FSC™ sertifikat (FSC™ N001715). FSC predstavlja međunarodnu neprofitnu organizaciju i sistem označavanja drveta i papira koji potiču iz održivih šuma ili drugih ekološki prihvatljivih izvora.
Nakon nekoliko godina rada kao asistent urednika časopisa Brava Casa, tokom kojih je razvila veštine u pisanju, istraživanju i kreiranju sadržaja, postaje glavni urednik portala koji se bavi dizajnom i uređenjem enterijera. Kroz svoj rad na portalu kontinuirano predstavlja nove trendove i ideje koje dom čine funkcionalnim i estetski interesantnim. Uživa u istraživanju novih umetničkih i arhitektonskih praksi, a podjednako je privlače eklektični i minimalistički uređeni domovi. Na ovom portalu želi da dočara publici lepotu samostalnog uređenja doma, ali i da predstavi važnost koju dizajneri imaju u tom procesu.