Stigle su dve nove linije keramike iz kompanije GROHE!
Nakon velikog uspeha linije Bau Ceramic, nagrađivani dizajnerski tim iz GROHE–a donosi dve nove linije kupatilske keramike: to su GROHE “Euro Ceramic” i GROHE “Cube Ceramic”.
Osim toga, idealne elemente za svoju novu oazu stila možete pametno iskombinovati u aplikaciji „PerfectMatch“. Više nema muke oko usklađivanja stilova i oblika, a nema ni pitanja o montaži na koja nećete naći odgovor. Uz pomoć ovog jedinstvenog alata vi ste sam svoj dizajner i u udobnosti vlastitog stana ili kuće, opremate idealno kupatilo i pre nego ste kročili u prodavnicu.
Ako volite meke zaobljene oblike, a od svog kupatila očekujete opuštajući wellness doživljaj, izaberite GROHE ‘Euro Ceramic’ liniju. Ona će pretvoriti mala i velika kupatila u inovativne dizajnerske prostore, čak i za one estetski najzahtevnije.
Sa druge strane, ljubitelji čistih linija i ravnih oblika koji iznad svega žele moderno kupatilo koje odiše stilom, odabraće novi GROHE ‘Cube Ceramic’. Oblici naglašenih uglova pretvaraju sanitarne prostorije privatnih stanova ili poslovnih i javnih prostora u minimalistički oblikovane prostore bez kompromisa.
Uz ove nove keramičke linije, GROHE se na tržištu pozicionira kao brend sa potpuno zaokruženom ponudom opreme za kupatila.
Osim toga GROHE je deo globalno povezane familije LIXIL, iza koje stoje više desetina godina iskustva u svim segmentima proizvodnje kupatilske keramike. Ova firma sa sedištem u Japanu, inspiraciju crpi iz svoje vekovne tradicije – rituala kupanja. Vekovi su prošli, tehnologije su napredovale, ali ritual je ostao isti, a on zahteva kupatilo kao mesto spokoja, oazu mira i lepote.
Na tragu ove filozofije, GROHE-ov nagrađivani kreativni tim dizajnirao je umivaonike, toalete i bidee novih linija ‘Cube Ceramic’ i ‘Euro Ceramic’ koje se stilski vežu uz već postojeće linije kupatilske opreme kao što su slavine i tuševi sa kojom čine logičnu, zaokruženu i estetski besprekorno balansiranu celinu. ‘Cube Ceramic’ tako se idealno nadopunjuje sa linijama: Eurocube, Lineare, Allure i Allure Brilliant. ‘Euro Ceramic’ liniji sa druge strane estetski odgovara linijama Eurosmart i Eurostil, kao i linijama Eurosmart Cosmopolitan i Eurostyle Cosmopolitan.
Ova estetski duboko promišljena rešenja zajedno čine savršen spoj filozofije, dizajna i funkcionalnosti. Osim toga nemački stručnjaci su svaki proizvod tehnički testirali u tri kategorije: jednostavna instalacija, dovoljno prostora za optimalnu udobnost korisnika te izbegavanje prskanja vode prilikom pranja ruku.
Inovativne tehnologije za maksimalnu higijenu i udobnost
Tokom procesa razvoja novih linija proizvoda, fokus je bio na visokokvalitetnim toaletima, čije se inovativna kvaliteta osobina ističe ispred konkurencije. Visokokvalitetni sanitarni čvorovi novih linija ‘Cube Ceramic’ i ‘Euro Ceramic’ dolaze sa WC daskom koja se nežno i tiho zatvara te sa snažnim Triple Vortex sistemom za ispiranje koji stvara vrtlog pomoću tri izlaza vode koji optimalno čiste celu unutrašnjost WC šolje. Osim toga su i znatno tiši od konvencionalnih toaleta. Antibakterijski higijenski premaz PureGuard sprečava razvoj bakterija na keramičkoj površini zahvaljujući posebnim jonima.
PerfectMatch aplikacija za online uređenje vlastitog kupatila
Sa sistemom PerfectMatch izbor opreme je jednostavan i zabavan. Web stranica postaje polazišna tačka i virtuelna prodavnica za izbor idealnog rešenja za svako kupatilo direktno na ekranu vašeg računara.
Samo ime ‘perfectmatch’ odnosno ‘savršen spoj’ idealno opisuje osnovni cilj ove aplikacije: jednostavan izbor iz bogatog asortimana Grohe kupatilske opreme uz neograničen broj kombinacija koje će zadovoljiti individualne želje i potrebe kupaca. Različite kombinacije proizvoda mogu se u virtuelnom okruženju jednostavno isprobati sve dok ne nađete onu koja vam se najviše sviđa. Savršena kombinacija na primer umivaonika i slavine, toaleta i vodokotlića ili tuševa i slavina. Na posebnoj stranici prikazuju se i dodatne informacije o proizvodu i mogućnostima montaže, a tu su i opcije preuzimanja i ispisa kada želite da sačuvate svoj izbor i kombinaciju.
Zašto Grohe?
Proizvodi firme Grohe spoj su estetike, funkcionalnosti i inovativnosti. Upravo te kvalitete prepoznala je stručna javnost, ali i sami korisnici pa je tako Grohe-ov tim u prošloj godini osvojio čak 62, a ove već 12 nagrada.
Za više informacija posetite www.grohe.rs
O kompaniji GROHE
GROHE je vodeći svetski proizvođač sanitarne opreme i ima više od 6.000 zaposlenih od kojih 2.400 u Nemačkoj. GROHE je deo kompanije LIXIL Group od 2014. godine. Kao internacionalni brend, GROHE sledi vrednosti kvaliteta, tehnologije, dizajna i održivosti, nastojeći da ponudi ”Pure Freude an Wasser“’. GROHE je od samog svog osnivanja razvio nove kategorije proizvoda. To uključuje GROHE Red i Blue sisteme za vodu te nedavno predstavljeni GROHE Sense sistem za kontrolu potrošnje vode koji je inovativan element na rastućem tržištu tehnologije ‘pametnih kuća’. Inovacije, dizajn i razvoj usko su usklađeni kao integrisani proces. Kao rezultat, GROHE proizvodi nose pečat kvaliteta “Made in Germany”. Samo u poslednjih deset godina GROHE je dobio više od 300 nagrada za dizajn i inovativnost, kao i nekoliko visokih mesta na lestvicama “najodrživijih velikih nemačkih brendova”, potvrđujući uspeh ove marke. GROHE je prvi u svojoj industriji osvojio nagradu CSR nemačke Vlade, a takođe je predstavljen i u uglednom časopisu „Fortune“ među Top 50 kompanija koje “menjaju svet”.
Rođena 1989. godine u Novom Sadu, diplomirala je na Filozofskom fakultetu, odsek za medijske studije, sa posebnim fokusom na vizuelnu komunikaciju i dizajn enterijera. Od 2013. godine, stekla je značajno iskustvo u Color Press Grupi, gde je kao urednik vodila nekoliko prestižnih izdanja, usmeravajući se ka temama koje obuhvataju moderno uređenje doma, arhitekturu i dizajn. Svoje bogato iskustvo iz područja lifestyle i zabavnog sadržaja donosi u CasaDesign.rs, gde teži da primeni svoju strast prema estetici i dizajnu enterijera, transformišući svaki prostor u mesto inspiracije i kreativnosti za čitaoce.