Kombinacija estetike, funkcionalnosti i originalnosti
Agape je jedan od vodećih svetskih brendova za dizajniranje i proizvodnju opreme za kupatila. Inovacije, istraživanja i novi materijali osnovni su postulati poslovne filozofije ove italijanske firme.
Od kada je počela sa radom, firma Agape bavi se uređivanjem kupatila na nov i neuobičajen način, preispitujući konvencionalne i opšteprihvaćene forme. Oni ističu da je njihova misija da estetski stimulišu prostor.
Iza naziva Agape kriju se velika imena italijanskog dizajna kao što su Giampaolo Benedini (ujedno i koosnivač kompanije), Marco Ferreri, Konstantin Grčic, Claudio La Viola, Enzo Mari, Angelo Mangiarotti, Giuseppe Pasquali i Patricia Urquiola, zatim talentovani mladi dizajneri Fabio Bortolani, Alessandro Farnetti, Giulio Gianturco i drugi.
Ako posetite sajt kompanije – www.agapedesign.it – otkrićete da pored svakog artikla stoji jedno od ovih imena. Izuzetno visoki standardi koje je firma ustanovila, zahtevaju se i od njihovih distributera širom sveta.
Showroom u kojem se nalaze Agape artikli ne treba da bude mesto koje na lep način prezentuje proizvode, već centar koji klijentu pruža usluge projektovanja i dizajniranja. Distributer dobija dozvolu za rad samo ukoliko se stručni tim kompanije Agape složi sa postavkom.
Proizvodi su takvi da odogovaraju svim zahtevima i prilagođavaju se različitim prostorima. Studije modularnosti sistema proizvele su elemente koji mogu “naseliti” bilo koju prostornu konfiguraciju.
Formalna istraživanja vezana za stroge principe ergonomske udobnosti, dovela su do kreiranja kade i tuš-kabine neobičnog dizajna, savršeno integrisanih lavaboa i slavina koje odgovoraju svim funkcionalnim situacijama.
Različiti završni materijali i njihova obrada povećavaju broj i mogućnost različitih kombinacija. U poslednje vreme, napušta se “strogi” trend u kojem su preovlađivale bela i siva boja, kao i upotreba tamnog i beljenog hrasta. U njihovim rešenjima pojavljuju se jaka žuta, zelena, ciklama…
Klijent sada može sam da navede šifru boje koja mu odgovara, i da dobije odgovarajuće obojen nameštaj linije Flat XL. Unošenje grafičkih elemenata na površine sanitarija, izazvalo je pravu malu revoluciju na tom polju – pojavile su se linije PEAR i 750, a posle njih i lošije kopije ostalih proizvođača.
Ono što možda najbolje karakteriše Agape, nisu upečatljive i nagrađivane forme pojedinih artikala, već jedinstvena atmosfera koja provejava sa stranica njihovih kataloga.
Raskošna kružna kada od inoxa UFO prečnika 2 m, asketski svedena bela kada Spoon, tuš-kabina Chiocciola, linija sanitarija Pear sa cvetnim printom, linija sanitarija 750 sa grafičkim printom, umivaonik Rotto itd., mogu izazvati različite reakcije posmatrača u zavisnosti od njihovog senzibiliteta i ukusa.
Međutim, kad vidite bilo koji od ovih artikala kao deo enterijera gotovog kupatila, ostajete očarani slikom jednog promišljenog, funkcionalno besprekornog i fino modelovanog rešenja.
Program Agape korisnicima omogućava potpunu kreativnu slobodu i dizajniranje arhitektonskih rešenja koja kombinuju estetiku, funkcionalnost i originalnost.
Vrhunski dizajn i ulaganje u istraživanja novih materijala, doveli su do vrlo interesantnih rezultata. Ono što je zajedničko njihovim proizvodima, nije određen stil, već pre filozofija dizajna artikulisana kroz različite estetske forme.
Kroz dug proces dizajniranja i materijalizacije, svaka komponenta kupatila je jasno definisana, estetski kompleksna celina – od lavaboa, kupatilskog nameštaja, detalja, rasvete, do slavina i sanitarija.
Dragana Petrović, rođena 1990. godine u Nišu, je istaknuta diplomantkinja Građevinsko-arhitektonskog fakulteta, sa fokusom na urbanizam i dizajn enterijera. Od ranih dana karijere u 2014, Dragana je razvijala svoje veštine u prestižnim arhitektonskim studijima, specijalizujući se za kreiranje inovativnih i funkcionalnih životnih prostora koji odražavaju savremene trendove i potrebe. Njena stručnost je dodatno obogaćena radom kao freelance konsultant za enterijer, gde je stekla reputaciju za detaljno osmišljavanje prostora sa naglaskom na održivost i estetiku.