Antitrend dvorište: Ovi detalje kvare utisak i izgledaju jeftino

by | June 27, 2023
Antitrend dvorište

Sigurni smo da želite da maksimalno iskoristite leto za uživanje uz povetarac ali ovo treba da izbegnete ako ne želite da imate totalno antitrend dvorište.

Antitrend dvorište: Ovi detalje kvare utisak i izgledaju jeftino

Viseće ljuljaške

Jedan od najpopularnijih trendova za nameštaj u eksterijeru u poslednjih nekoliko godina su viseće ljuljaške u obliku jajeta. Ako ste razmišljali o njihovoj kupovini, verovatno vam je poznato da i nisu baš jeftine ali to nije sprečilo da ovaj model postane vrlo tražen.

Međutim, dizajneri se slažu da će ovaj trend verovatno biti kratkotrajan i da ga na kraju vredi preskočiti. Ne samo da je cena dovoljna da se ne odlučite za njih, već nisu ni preterano praktične.

Veštačko cveće

Veštačko cveće definitino jesu namenjene enterijeru, ali kada je u pitanju vaš životni prostor na otvorenom, najbolje je da se odlučite za žive biljke. Ne samo da veštačke biljke mogu učiniti da se vaše dvorište deluje suviše iscenirano i jeftino, već se dešavalo i da se pregreju na veoma visokim temperaturama i počnu da dime. Umesto toga, izaberite nekoliko vrsta cveća da dodate zelenilo i živopisne note vašem eksterijeru.

Članak se nastavlja posle reklama

Antitrend dvorište: Tepih i prostirka

Ovo bi vas moglo iznenaditi, ali dizajneri su se složili da se prostirke na otvorenom deluju previše nepraktično. To je samo još jedna stvar koju treba održavati, čistiti, usisati, pomestiti i istresti. Uživajte u prirodi i ne prekrivajte zelenilo tepihom i prostorikama koje će ga vrlo verovatno uništiti.

Članak se nastavlja posle reklama

Staromodni baštenski nameštaj

Recite zbogom eklektičnim baštama ispunjenim nasumičnim nameštajem – dani staromodnog eksterijera su završeni. Rustična vrata koju koristite kao stočić za kafu, starinski prozori koji su vam dekoracima ili stare čizme sa biljkama u saksiji su trendovi koji više ne postoje. Iako se ovi tipovi dekora obično koriste za stvaranje vintidž spoljašnjeg prostora, oni takođe mogu stvoriti osećaj nereda i preplavljenosti.

Članak se nastavlja posle reklama

 

 



Miljana Momirović

KatarzynaBialasiewicz/GettyImagesPlus