Boje godine 2025: Izbor najmodernijih nijansi među dizajnerima

by | November 12, 2024
Boje godine 2025: Izbor najmodernijih nijansi među dizajnerima

Kako se bliži 2025. godina, sezona predviđanja „boje godine“ je zvanično otvorena. Dok čekamo konačnu odluku Instituta za boje Pantone, proizvođači boja i eksperti iz oblasti koloritike već su počeli da otkrivaju svoje predloge za najmodernije nijanse.

Boje godine 2025: Otkrijte najmodernije nijanse za vaš dom

Sudeći po njihovim izborima, očekuje nas pregršt toplih, smelih i umirujućih tonova koji će obeležiti nadolazeće sezone. Pogledajmo koje su to boje koje će dominirati našim enterijerima u 2025. godini!

Boja godine 2025: „Rumors“ – Behr

Koloritisti brenda Behr su za boju 2025. godine odabrali nijansu pod nazivom „Rumors“. Ova sofisticirana varijanta crvene boje donosi novu dimenziju u trendovima enterijera, koja je mnogo više izbalansirana od vibrantnih crvenih tonova koji su zavladali na društvenim mrežama. Prema rečima Sare Fišbern, direktorke za trendove i dizajn kompanije Home Depot, ovaj ton reflektuje slobodu u izražavanju. „Klijenti sada žele da sami biraju ono što im se dopada, bez tuđih diktata. Tamno crvena je hrabar izbor koji može biti uklopljen u različite stilove uređenja“, kaže ona.

Ultramarin „Encore“ – Valspar

Plava boja je već neko vreme u trendu i, sudeći po izboru Valspar-a, ona će nastaviti da bude popularna i u 2025. godini. Njihov izbor je ultramarin nijansa pod nazivom „Encore“. Stručnjaci je opisuju kao „prijatnu i udobnu plavu boju za životni prostor“. Ova nijansa je univerzalna i savršeno odgovara kako modernim, tako i klasičnim enterijerima. Bez obzira na to da li je koristite kao akcenat ili za bojenje celog prostora, „Encore“ unosi osećaj prostranstva i mira.

Članak se nastavlja posle reklama

Boja žalfije „Quietude“ – HGTV Home by Sherwin-Williams

Ako ste u potrazi za nijansom koja će vaš dom učiniti spokojnim i umirujućim, „Quietude“ od HGTV Home by Sherwin-Williams je pravi izbor. Ovaj svetli, hladni ton žalfije stvara atmosferu mira i relaksacije. „Quietude“ je deo kolekcije Naturally Refined i osmišljen je da zadovolji potrebu za jednostavnošću i sporijim tempom života. Stručnjak Ešli Banburi naglašava da ova nijansa pomaže da se stvori prostor u kojem se lako opuštamo i pronalazimo unutrašnji mir.

Članak se nastavlja posle reklama

Ljubičasta „Violet“ – Minwax

Ljubičasta boja je oduvek bila simbol kreativnosti i izražavanja, a u 2025. godini, prema mišljenju brenda Minwax, ona će postati još popularnija. Njihov izbor, nijansa „Violet“, spaja plave i crvene tonove, stvarajući ravnotežu između hladnih i toplih boja. Ova nijansa je savršena za one koji žele da u svoje domove unesu osećaj zabave i vedrine. Stručnjaci naglašavaju da je ljubičasta idealna za generacije milenijalaca i zumeraca koji žele da ožive porodične relikvije i dodaju im moderni, razigrani ton.

Članak se nastavlja posle reklama

Braon „Truffle“ – Stainmaster Paint

Prema rečima stručnjaka iz Stainmaster Paint-a, tamna braon boja „Truffle“ će biti ključni element modernih enterijera. Ova nijansa je savršena alternativa crnoj boji, donoseći dubinu i sofisticiranost svakom prostoru. Mnoge dizajnerske škole je preporučuju za uređenje minimalističkih, ali i rustičnih ambijenata, jer braon „Truffle“ stvara osećaj topline i elegancije.

Svetlo-braon „Mochi“ – Little Greene

Svetlo-braon nijansa sa blagim roze tonovima pod nazivom „Mochi“, koju predlaže Little Greene, i dalje se drži trenda umirujućih, neutralnih boja. „Mochi“ je toplija varijanta bež nijansi i savršeno se uklapa sa zelenim i sivim tonovima, čineći prostor smirenim i harmoničnim. Prema rečima kreativne direktorke brenda Little Greene, Rute Moteršed, ova nijansa donosi osećaj topline i udobnosti u svaki dom.

Godina 2025. donosi paletu boja koja reflektuje kako individualnost, tako i potrebu za mirom i toplinom. Bilo da se opredelite za smelu trešnjastu crvenu, umirujući žalfijan ili klasični tamno-braon, najmodernije nijanse sledeće godine će vašem domu pružiti karakter, dubinu i osećaj sofisticiranosti.

Članak se nastavlja posle reklama


pexels.com

Tags: