Najbolji spoj boja i stilova
Crvena spada u veoma izazovne boje za primenu u enterijeru. Iako je ovo veoma topla i senzualna, ona uvek deluje nametljivo i intenzivno, o kojoj god nijansi da je reč. Iz tog razloga, ukoliko se samo malo pretera, čitav projekat ce se pretvoriti u katastrofu, a enterijer u prostor u kojem je veoma teško boraviti. Naročito je rizična za stambene prostore, u kojima većina ljudi želi opuštajuću atmosferu. Osim crvene, još jedna od boja sa kojima stručnjaci savetuju umerenost u uređenju unutrašnjeg prostora jeste crna. Međutim, čini se da je arhitekta Alesija Kasijanenko, koja je osmislila interijer ovog stana, postigla fantastičan rezultat kršeći sva ova pravila.
Iako je čitav prostor ispunjen originalnim rešenjima i detaljima, dnevni boravak namece se svojim jedinstvenim koloritom i stilom. U ovom kutku dominiraju crna i zagasita nijansa crvene boje, a upotpunjuju ih zlatni i drveni detalji.
U istoj prostoriji sa dnevnim boravkom nalaze se kuhinja i trpezarija.
Kuhinja, smeštena na suprotnom kraju u odnosu na dnevnu sobu, suprotstavlja joj se i koloritnim kontrastom, pretvarajući tako čitavu dnevnu zonu u harmonilnu celinu.
U središtu prostorije smeštena je trpezarija, koja je sa nekoliko jedinstvenih detalja zaokružila izgled cele prostorije. Stolice različitih boja objedinjuju kolorit čitave dnevne zone, a toplu atmosferu stvaraju pletene visilice iznad stola i veliki okvir ispunjen cepanicama, umesto zida na koji se oslanja trpezarija.
Iako je predsoblje često mračna i neugledna prostorija, Kasianenko je ovde uspela da ga pretvori u lepo uređen, osvetljen i funkcionalan prostor. Ono je posredno osvetljeno preko staklene pregrade koja odvaja spavaću sobu. Sama pregrada pretvorena je u dekorativni detalj pomoću štampane folije, koja je pritom obezbedila privatnost spavaće sobe.
Spavaća soba je jedina funkcionalna celina koja odstupa od tamnog i intenzivnog kolorita, ali je i ona daleko od konvencionalno uređenog prostora. Pravog nameštaja zapravo ni nema, budući da je umesto kreveta za spavanje namenjena platforma u koju je upušten dušek.
U kupatilu se „na scenu“ ponovo vraćaju tamni kolorit i rustikalnost. Najatraktivnije rešenje jeste kompozicija koja se oslanja na široki zid obložen tamnozelenim pločicama, a koju čine dva umivaonika i kada, ugrađeni u drvenu platformu.
Tatjana Marić Ivković, ugledna je figura u svetu izdavaštva i dizajna enterijera, čija karijera obuhvata preko 20 godina izuzetnog rada i doprinosa. Sa diplomom Filozofskog fakulteta u Novom Sadu, Tatjana je svoje profesionalno putovanje započela u print medijima, gde je brzo napredovala do pozicije glavne urednice prestižnog magazina Bravacasa. Pod njenim vodstvom, Bravacasa je doživeo transformaciju u jedan od vodećih časopisa za uređenje doma, zahvaljujući njenom inovativnom pristupu, istančanom ukusu i strasti prema dizajnu.