Miele pokrenuo globalnu kampanju kako bi naglasio svoje obećanje „Kvaliteta ispred svog vremena“
Na lep, a istovremeno neočekivan način, nova kampanja poziva potrošače u Miele svet, oživljavajući osnovne vrednosti brenda u pogledu načina izrade, performansi i održivosti proizvoda.
Miele je pokrenuo globalnu kampanju kroz koju želi da pokaže na koji način brend svojim kupcima nudi „Kvalitet ispred svog vremena“, potkrepljenu osnovnim vrednostima u pogledu načina izrade, performansi i održivosti proizvoda. Kampanja takođe ističe da su Miele proizvodi dizajnirani tako da budu dugotrajni – pružajući nivo kvaliteta i održivosti koji čini važan kontrapunkt kulturi odbacivanja. Kampanja je vizuelno jedinstvena, iznenađujuća i zanimljiva, osmišljena da privuče pažnju premium potrošača širom 49 zemalja sveta u kojima su proizvodi ovog brenda prisutni. „Protekla godina, sa svojom ogromnom nestabilnošću i neizvesnošću, bila je teška za sve. Međutim, potrošači znaju da se mogu osloniti na brend kao što je Miele “, kaže dr Akel Kniehl, izvršni direktor za marketing i prodaju u Miele Group kompaniji. „Znamo da je suština brenda Miele u poverenju, te ovom kampanjom ojačavamo sve ono za šta se naš brend zalaže. Kako su ljudi ponovo otkrivali važnost svojih domova, donosili su svesne odluke o kupovini na osnovu vrednosti po kojima je Miele prepoznatljiv, i što je najvažnije, zahtevali su kvalitet koji je zaista ispred svog vremena. “
Miele posvećenost kvalitetu ogleda se i u pristupu održivosti, koji je ključni fokus nove kampanje brenda. Ranije ove godine, Miele je najavio svoju posvećenost da od 2021. godine postane klimatski neutralan na svim svojim lokacijama. “Kampanja “Kvalitet ispred svog vremena” samo je nastavak vizije i misije koje kao kompanija živimo i prenosimo generacijama unazad. Ona oživljava naše osnovne vrednosti, kvalitet i dugovečnost Miele proizvoda po kojima smo poznati širom sveta, ali i u Srbiji, gde kupci uz sve ovo znaju da vrednuju besprekornu uslugu koja odlikuje naš tim i ukazuju nam svoje poverenje već više od 10 godina. Miele, kao jedini proizvođač u svojoj oblasti koji testira svoje proizvode za upotrebni vek od 20 godina, itekako je ekološki osvešćena kompanija, ali nam je važno to što ćemo na našem, lokalnom tržištu, sada sa fokusom na održivost, biti jedan od pionira dajući primer drugim kompanijama i utičući da svet bude bolje mesto za nas i našu decu”, izjavio je Zoran Đurić, generalni director kompanije Miele u Srbiji. Jedinstveni i nezaboravni vizuelni efekti kampanje delo su svetski poznatog režisera Dana Tobina Smitha, koji je iskoristio svoje iskustvo u radu sa vrhunskim brendovima kako bi zabeležio suštinu kvaliteta izrade Miele uređaja. Kampanja je pokazatelj više od 120 godina izrade i inovacija kompanije Miele. Od svog osnivanja, Miele neprestano teži ka tome da nadmaši sebe, poboljšavajući i usavršavajući sve svoje procese.
Više informacija o pomenutoj kampanji pronadjite OVDE.
Predrag Rađen, sadašnji glavni urednik magazina “grenef”, “Podovi” i “Prozori+Vrata” u izdavačkoj kući Marketing Press, vodič je kroz svet arhitekture, održivog života i dizajna enterijera. Njegova karijera obeležena je uspešnim vođenjem i transformacijom sadržaja koji inspiriše čitatelje ka boljem i svesnijem izboru u njihovim životnim i radnim prostorima. Pre nego što je zauzeo poziciju u Marketing Pressu, Predrag je bio jedna od ključnih figura na sajtu Bravacasa.rs, koji je evoluirao u Casadesign.rs, platformu poznatu po svom bogatom i raznolikom sadržaju o dizajnu i arhitekturi.